تردید

My NoTe

من هنوز از بازى کلاغ پرمیترسم، میترسم بگویم تو، و تو آرام بگویى پر…!!!

تردید

 هروقت بين دوتا انتخاب مردد بودی,

شير يا خط بنداز!

مهم نيست شير بيفته يا خط...

مهم اينه که;

اون لحظه ای که سکه داره رو هوا می چرخه...

ميفهمی دلت بيشتر ميخواد شير بيفته يا خط!!!

 



نظرات شما عزیزان:

GhazaleH & reyhaneH
ساعت12:07---19 شهريور 1391
مطلب فوق العادیه .... پاسخ: ممنون!

☠♫♬♪دیوونگی های من♫♬♪☠
ساعت13:55---24 تير 1391
هر با ر که در آینه می نگرم تصویر تو هویدا می شود.

غربت را ببین! آن قدر از هم دوریم که برای یافتنت باید در خویش بجویمت.

جستنی که به سراب ختم می شود. سراب بودنت.

هیچ از خود نپرسیدیم که تا به حال چه بوده ایم برای هم؟

توش و توانم امید بود و جوانی که هر دو را به پایت قربانی کردم.

باشد که تو باشی و من هم اگر رفتنی بودم و رفتم چه باک؟

حقانیت عشق جز به سر سپردگی آشکار نمی شود.

حال قول و قراری بگذار با من که بعد از من به یاد من در آینه بنگری.

از کجا معلوم؟ شاید تو هم تصویر من را دیدی...


پاسخ: ممنون عزیزم واسه نوشته ی قشنگت!


alireza
ساعت13:29---24 تير 1391
اپم
بدو بیا


دل تـــــــنگ
ساعت10:45---24 تير 1391
سلام

مرسی عزیزم

لینکت کردم

مطالب وبلاگ تو هم قشنگن
پاسخ: سلام مرسی که اومدی!ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  یک شنبه 23 / 4 / 1391برچسب:تردید,شیر,خط,ساعت دلتنگی  توسط Silence Girl