قاب!

My NoTe

من هنوز از بازى کلاغ پرمیترسم، میترسم بگویم تو، و تو آرام بگویى پر…!!!

قاب!

این روزها فهمیدم که در هیچ قابی نمی گنجم

اما این تقصیر من نیست شاید هم...

اما ایستاده ام تا تمامی امروز را نگاه کنم

کسی چه می داند شاید فردا لحظه ای که هیچ کس انتظار ندارد پرواز کنم...

 



نظرات شما عزیزان:

me
ساعت17:08---19 مرداد 1391
ghashang bood پاسخ: ممنون!

lovepuk
ساعت1:39---13 مرداد 1391
شاید تو قاب کسی باشی خودت خبر نداری

اینقد ناراحت نباش جون من
پاسخ: مرسی واسه نظرای خوشملت ولی این جمله بود!بازم خیلی میسی!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  پنج شنبه 12 / 5 / 1391برچسب:امروز,قاب,ایستادم,پرواز,فردا,ساعت دلتنگی  توسط Silence Girl